Apa perbezaan lelaki dan perempuan

Haaaa.... mesti korang pkir mima kn crite ttg detailnye psal nie..hak3 yg sbenanrnye mima pnah tnye kat anak buah mima
SHAFIQ
MIA
DINA
sejujur nye lah ape yg dorang sendri pkir ttg perbezaan antara lelaki dan perempuan..
Soalan yang mima tanye kat dorang <3

Pakwe tue ape mia?
pakwe tu laki

Perempuan?
aaaammmm......pompuan

ape beza perempuan dengan lelaki?
entah...
Abang perempuan ke lelaki?
amm...lelaki

mcm mne nak tau dia lelaki?
ntah...

kakak perempuan ke lelaki?
pompuan

macam mana nak tau kakak ni perempuan?
sebab kakak ni gurls.....

ape bezanya kakak[perempuan] dengan abg[lelaki]
ntah...

Dah sunat belum?
dah

Dah sunat ke nina?
belum

Bile boleh sunat?
bile kecik kenot

Ye ke?
da

mcm mne kita nak tau perbezaan lelaki dan perempuan?
lelaki rmbut pendek pompuan rambut panjang

Pakwe mak tam rmbut panjang??
bg tau atam...... 

Hahahaha so how erk...jujur betul dorang kn n naif nye ttg lelaki dan perempuan.huuuu kesian tp ni la perkembangan idup.....akan dtg nti dorang tau la ttg identiti dorang sendri....


Comments

MAMA LIZA said…
mereka belum mengerti apa2....
cikmima said…
proses learning....xpe2 akan dtg den interview dorang lgik....

Popular Posts