11 Dec 2010 Hari Penentuan

Strategi sudah di atur,pakaian sudah lengkap ape lgik....serannnnnggggggg.........hik3 ape lah akan jd esok nie dengan xde pgalaman main paintball ape pun duit dah ku bayor dr lastweek pantang berundur sebelum kalah & biar putih tulang jgn putih mata...kah3 giler smgat ni.....kami lah kumpulan Jebat Derhaka......
 
 
wahhhh nama kumpulan nk best je..hope menang lar sok..team dah best dah..plan da cantik...sume arahan dah msuk lam otak nie...2 3 kali duk ulang ingt menda sama....jgn esok aku jd perempuan melayu terakhir sudah lar......t'sipu2 sambil pegang pump gun.......wooooooo bukan slalu nk tembak2 orang ni......masa nie lah nk menembak....tunjukn bakat ku baling botol dengan tepat ke arah org :) wihiiiii...............

Comments

Popular Posts