Menang PAINTBALL Tempat ke-4

Owrite nie la dia kisah benar paintbal....hehehe siap dgn gmbar skali mima bg tgok ye...huuuuuu bgun pg2 dan siap2 dengan semangat nak pegi men paintball tapi masa tue rasa lah jugak berdebar2.....
Mula2 kita kena dengan TAKLIMAT dulu tuk tujuan keselamatan....tengok ye muke ku..dah agak xcited nak men paintball...hahaha 
dan nie cara2 merengangkan badan dengan cara yang betul dan comel....huuuu untuk melongarkan semua sendi2 anda yang ketat.....bgus tuk org yg mls pergi jogging seperti mima...haha
Untuk bagi lebih bersemangat kita perlu ade trademark kumpulan kita sendri.....huhu hakka style....JEBAT DERHAKA....JEBAT DERHAKA........hehehe tak sia2 bersemangat....yang lain just follow....xplan pun menda nie...sah2 bersepah je.....xpe ktorang KAMIKAZE.....huuu
Okay dah siap pakai mask....skuad JEBAT DERHAKA suda siap sedia...yang blakang2 mima tuh sume team2 mima jgk...grrrrr takut x??hehe
1st Game Menang!!! ngan team visitors.....yahuuuuu.....I like.... hehe
& seterusnya lgi 5 game tuk men dan beradu tenaga....akhirnya dapat tempat ke-4..boleh lah....dapat hadiah RM1k....pastu bahagi same banyak......yang paling best nye mima dapat lucky draw skali...RM50...im so lucky that day lar.....happy happy n so happy....rasa mcm nk men lagi tp bkn jge bendera je lar....hik3.......
**Mima dah men paintball  anda bila lagi??

Comments

Popular Posts