Skip to main content

Menang PAINTBALL Tempat ke-4

Owrite nie la dia kisah benar paintbal....hehehe siap dgn gmbar skali mima bg tgok ye...huuuuuu bgun pg2 dan siap2 dengan semangat nak pegi men paintball tapi masa tue rasa lah jugak berdebar2.....
Mula2 kita kena dengan TAKLIMAT dulu tuk tujuan keselamatan....tengok ye muke ku..dah agak xcited nak men paintball...hahaha 
dan nie cara2 merengangkan badan dengan cara yang betul dan comel....huuuu untuk melongarkan semua sendi2 anda yang ketat.....bgus tuk org yg mls pergi jogging seperti mima...haha
Untuk bagi lebih bersemangat kita perlu ade trademark kumpulan kita sendri.....huhu hakka style....JEBAT DERHAKA....JEBAT DERHAKA........hehehe tak sia2 bersemangat....yang lain just follow....xplan pun menda nie...sah2 bersepah je.....xpe ktorang KAMIKAZE.....huuu
Okay dah siap pakai mask....skuad JEBAT DERHAKA suda siap sedia...yang blakang2 mima tuh sume team2 mima jgk...grrrrr takut x??hehe
1st Game Menang!!! ngan team visitors.....yahuuuuu.....I like.... hehe
& seterusnya lgi 5 game tuk men dan beradu tenaga....akhirnya dapat tempat ke-4..boleh lah....dapat hadiah RM1k....pastu bahagi same banyak......yang paling best nye mima dapat lucky draw skali...RM50...im so lucky that day lar.....happy happy n so happy....rasa mcm nk men lagi tp bkn jge bendera je lar....hik3.......
**Mima dah men paintball  anda bila lagi??

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb