Skip to main content

My pre wedding?

MACAM BADANG BOLA

wow....mesti rmai yg terkejut....cik kak sorang nie...bf pun xde tetibe je pre wedding...haha klu jodoh tue tuhan da bg....bila2 je kot...[lg suspen] ngeee..... Yg sebenarnye nak try test lens baru sepupu mima...penat jgk teman dia g beli lens...siap salah2 nek tren coz leka beburak....siap salah platform 2kali!! hahaha....skali bleh blah lg...nie 2x okeh....

TENGOK F JLN...MCM ORG MABUK....KEH3[SAJE CRI GADO NGAN AWK]

So,bile lens sudah d'beli..kitorang pun balik....then lam kul 10pm..F datang & bwk ktorg pegi mkn...ala2 candle light dinner lg tmpat tu...tp x sedap coz kedai tue mskkan dia MANIS....x elok tuk kesihatan yup...tp yg paling penting "telur dibasuh" keh3.....

KAK SHIKIN SAID 'OKEH PNDANG BLAKNG....
MCM BTUL2 NYE PRE WEDDING LAK AKU RSE WEI...EXCITED!

lepas makn n borak2 ktorg decide tuk pegi putrajaya.....& test lens baru kak shikin...mcm biase aku jgk la mangse diorang...heeee

SHOW ME UR LOVE LOVE LOVE DEAR

Pe pun thnks to F coz bwk ktorng g mkn n jln2...even dia pnat time tuh...huhu


Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb