Skip to main content

Filem NGANGKUNG - tokk..anak cucu mintak nomboo


Tajuk: Ngangkung
Arahan: Ismail Bob Hashim
Pelakon: Shaheizy Sam[azim], Azad Jazmin[tasnim], Angah RL[wan]

Trailer Untuk Movie Ni

Yea....aku dah tgok movie ni kat GSC one utama..wayang kat OU nie agak selesa dr tmpt len la...pasal movie ni boleh dkatakan best jgk.Genre movie ni ala2 crite hantu yang kelakar
"‘Ngangkung’ adalah satu perbuatan memuja nombor ekor dengan membawa ‘barang’ untuk dipuja oleh bomoh. Barang tersebut haruslah sesuatu yang susah untuk didapati seperti keris lama, syiling lama dan sebagainya"sumber
SIPNOPSIS : cerita ni mengisahkan 3 orang sahabat yang aktif dalam aktiviti ngangkung utk idup senang n KAYA. Dorang bertiga iaitu Azim, Tasnim & Wan.

Pemulaan cerita ni tunjuk Wan & Tasnim nie yg selalu sgt pegi ngangkung dan berhasil. Azim pulak idup ssh dengan wife asik bebel tiap ari coz duit x ckup..sebab presure ngan wife dia.Azim pun try la join kwn2 dorng pegi ngangkung ngan harapan bole jd KAYA dengan mudah...

Cite nie mmg ade byk Scene yg tekejut2 n lawak2 la...x boring & boleh layan...

Finally,
Azim insaf tuk x ngankung lg sebab dia de tepukul anak dia time anak dia men selendang yang Tok Bomoh bg kat dia.[time ni ksian gile tgok anak dia kna tampar] PUKKKK dpt :)

Tasnim - Baby lam perut wife dia ilang, tasnim ade janji tuk berenti ngangkung lepas dapat tau wife dia pregnant tp tu janji je.dia still g  ngangkung.

Wan - Berhutang ngan AHLONG.

PENGAJARAN dr movie nie X elok pebuatan ngangkung nie coz bile dah terlalu taksub smpai lupe diri n ssh tuk berenti bila dah rse seronok[kalau kena lar] n perbuatan ni BERDOSA.

Bintang: ***


Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb