Bersabar Bersabar dan Bersabar

**Entry post kali ni AMAT kasar....AMARAN!!
woi
woi
woi
aku x reti nk marah......woi.......tp hurm aku rindu kau mcm gile...tau ko x kesah pun sebab ko x rse ape aku rse...kalau kau rasa dah tentu kau kesian kat aku nie...sikit pun ko x heran kn...kau pegi macam tuh je...gado pun tak ko ngan aku tetibe ko pegi...
plz
aku nak semangat aku balik...buat keje pe pun aku mcm xbetul..nie lar orang bercinta kau pun nak becinta sekarang rasekan kecewa kannnnnnnnn.....dulu lg aku dah kte jangan libatkan diri lam situasi membutakan mata tp hati kau degil nak jugak.....sekarang tgok pe jgik!
aku hanya mampu bersabar hakikatnye....aku hanya mampu berdoa...n aku hanya mampu merelakan sume nie berlaku....tabahkanlah hati ku melewati hari2 tanpa kamu....
:(

Comments

cikmima said…
x guna tuk marah....dia xsalah pe pun....

Popular Posts