Skip to main content

Jangan Sampai Tahap Ikan Buntal

Ikan Buntal nie comel kan kan kan
rase nak picit2 je
YANG SEBENARNYE
berat badan mima dah naik n semakin gebu + comei macam IKAN BUNTAL
OWH TIDAK
xmo....emak help me....adik xmo gemok....tp nafsu makan x bleh kawal la skng..mmg nak makan je..nasib bile kat opis cube tuk mendietkan badan TAPI kat sni lagi banyak makanan lowh...
HOW??
diet lar apo lg...tp bole ke??
 MMG TAK LA
F said...masa mula2 kenal kalau lalu bumper x begesel pon...sekarang mesti begesel punye!
kuang asam jawa betul
sabar mima...xpe2
we will see

Comments

hamzah ian said…
genok kiut pe.. haha
ABSOLUTE said…
hyee.
gemuk itu menawan. hee
:)
mimmarazaq said…
nti tgok mima version gemok....huuuu
gemuk tue comei...tp nti ssh nk jalan...
nti lemak2 goyang2 time jalan...xmo2

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb