Masih Mima yang dulu

perlu ke dah de bf trus jd nerd?
opsss sory that not me...
mima tetap mima yang same...mima x sombong pun...boleh je kawan ngan orang len macam selalu..boleh je borak2 macam dulu..memang x ada yang berubah cuma hati ni dah ade yang punya tu je...
kalau dulu mima berkawan ngan lelaki...sekarang pun masih berkawan
XDE MASALAH pun...
Ade jugak yang salah paham kata mima just nk main kn perasaan F
TERPULANG nk kata ape
cume F yg boleh menilai sme de mima main-main atau betul2 dengan dia
kan mima dah kte mima sayang F x lebih dr mima sayang my C3
hahahaha
& F sayang mima x lebih dari camera canon dia tu...
adilkan?

Comments

Masmira Masri said…
hehehee ko pakai hp nih ek skrg..aku hampir nk beli tp xde 3g kn xsyok ah
cikmima said…
aah wei.... aku beli pun coz hp aku dah jahanam gile..huhuhu 3G...segan nk ber 3G..huk3

Popular Posts