Skip to main content

Pengalaman baru tuk white s2dio - azhadesign.com

Cita-cita mima bukan lah tuk jd model...
&
bukan jugak nak jd photografer tapi bila dikelilingi ngan orang2 seni mcm nie...
secara tak langsung mima pun terlibat sama as model bidang terjun...
harap xde orang pikir mima nak 
AMBIK KESEMPATAN coz my F r fotografer too....erk ade aku kesah pe org nk kte..huuuuuuu
I LOVE F[nak mention gak tuh]
Aktiviti terbaru di White S2dio
AKSI F di WHITE S2DIO
Start dia pulak berposing.....pas dia dia dia lagi.....huuuu
Dan hasil real punye
TARAAA
Hensem jugak bapaknye nie.....Anyway version mima xado lgi coz picture kat F nti mima post 
Mima VERSION Di WHITE S2DIO
Pe pun thanks to all yg ade....Korang best coz x sombong..
TQ TQ n TQ coz ambik gambar mima

**If berminat nk tangkap pic white s2dio...bole lah tnye en.f di fb dia....FARIZ MUHAZIR

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb