Skip to main content

Maternity Photo Shoot || Linda & Nizam

Venue: Putrajaya
13 February 2011
**********
Semua nie telah di rancang oleh Fariz tuk shoot gambar kakngah memandangkan kak ngah tengah sarat mengandung anak sulung nye...sangat excited.....dan sebagai assistant bidang terjun...mima pun prepared lar ape yg ptut... tuk buat semua orang happy dengan pe yg dirancangkan tanpa makan pil perancang..hak3 okeh!!
1 day before
*Pesan too kakngah n kaklong tuk pakai WHITE!! kalau tak white nti fariz xmo amik gambar.hohoho
**checked sume barang dah ready
**make sure sume siap n kul 6 sume kena begerak ke putrajaya
The Day
mima bangun n kena siap dulu then bru kna kejut kan photog nye...En.Fariz yg ado pemasalahan tido...keh3 payah sgt ngejut dia....dan make sure mak,bapak, kakngah n abg nizam pun siap2 tok gerak ON TIME...but biase lar....tak brape nak on time coz tunggu kaklong dan FAMILY...
naseb lambat skit je
sampai sana sangat lar awal dan kena tunggu cerah skit...then set tempat :) 
lepas set tempat dan susun semua barang ---> shoot
HASILNYE
loading
loading
**gambar x byk nk letak kat sini...boleh tengok di facebook
Fariz Muhazir

Comments

MAMALOVEYOU said…
great great job..speechlesssssss
mimmarazaq said…
yup...sy pun sgt excited

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb