Skip to main content

Segmen SELONGKAR || RAFIZI RAZAK

Segmen SELONGKAR ni xde tajaan dari siape2 :)
hosnye ade lah mima sendiri
misi SELONGKAR tak disedari oleh TUAN empunya barang
AMARAN: jangan tiru aksi ini dirumah...hahaha
**********
mangsa nye ade lah rafizi a.k.a balang
wahaaaaa...sorieee balang den SELONGKAR barang kau!
nie adelah purse/beg duit
daif sungguh.....dah rabak dah....agak2 berape tahun dah guna nie?
TAPI TAPI & TAPI 
u alls please jangan menilai ape-ape dari luaran ye
meyh terjah dalam
TARAAAAAAAAAAAAAAAAA
wooot wooot......yang nie bru selak sikit...belum selak abis....
hahahaha
sape2 yang nak hadiah kan purse baru tuk abg mima?
sila sila
tapi xyah lar coz dia mampu beli sendiri
LOW PROFILE
 sungguh
***
Nantikan segmen SELONGKAR akan datang :)
wooot2x
**********
LOVE ALL MY F

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb