Ziarah Kubur Arwah Zara

Dah lama jugak mima x pergi kubur zara
hari tuh bile kat kampung mima pun pergi lah menziarahi pusara
NURUL ALEYA ZARA
rindunya dengan kamu
ZARA
mima pergi dengan Fariz n Emak
 mima datang bwk bear frog arwah......nie lar fav bear2 dia..kemana2 pun x lepas....
sob sob sob.......miss u cekodok hangus ku...
 masa kat kubur
mima ngan mak crite lar kat fariz serba sedikit tentang arwah
yang pasti arwah sgt la happening n bijak n byk cakap n mcm org dewasa n n n arghhhh rinduuuuuu
"ara,even kamu dah lme tingalkan kami semua...kenangan, gurau senda, gelak, nangis, merajuk n macam2 lagi perangai yang kamu buat...acu x lupe kan kamu.....moga kamu bahagia disana di samping maha pencipta...love u miss u cekodok hangus"

Comments

Popular Posts