Skip to main content

Awk setia tak dengan saya?

setia? ape itu setia? korang tau tak?
setia tu bila sesorang nie sangat menjaga perhubugan dorang dengan pasangannya...setia dari segi mental dan fizikal..haha macam mane pulak tuh kan? tapi tak perlu kot terlalu setia sampai sanggup pinggirkan kawan...tak perlu sebab selagi anda tahu beza kan perhubugan itu.
anda dengan kawan
anda dengan kekasih/suami/isteri
anda dengan kawan tempat kerja
atau
anda dengan keluarga

dalam zaman yang serba moden nie...
masih ade lagi ke orang yang setia?
masih kah? masih kah?
tanya pada diri sendiri lar
yes mima setia orangnye[untung la kamu]

cuba tengok movie "A Moment to Remmember"
Son Ye-jin as Su-jin,
Jung Woo-sung as Cheol-su,
 Baek Jong-hak as Seo Yeong-min
movie nie sangat-sangat best! dan tunjukan erti kesetiaan..
mima nangis tengok movie nie

jom tanya pasangan anda...."awk setia dengan saya tak?"
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb