Skip to main content

Behind the Wedding Epul & Ita

Tarikh || 13 March 2011
Lokasi || Selayang Pandang,Batu Caves Selangor
6.30 pagi - Bertolak dari senaling,Kuala Pilah ke selayang pandang tuk majlis pernikahan & persandingan epul & ita...Macam biasa mima ditugaskan untuk menjadi penjaga bag yang bertauliah...hihihihi

11:45 pagi - Majlis Pernikahan
Warna Tema || Putih

2.00 ptg - Majlis Persandingan
Warna Tema || Kelabu

4.30 ptg - Outdoor photo shoot
Lokasi || FRIM
** Untuk sesi photography kena bayar RM100 per entry
Keseluruhan dari sesi photo shoot nie,sangat berpuas hati sebab pengantin sporting + cute + comei..senang jugak even bukan mima yang amik pic dorang tapi mima tau betape happy nye FM... lagi-lagi lokasi yang sangat cantik....siap kena pacat lagi...wohoooo.......
goli den
Lastly,
SELAMAT PENGANTIN BARU 
semoga ikatan perkahwinan ini berkekalan selamanya 
& cepat-cepat dapat baby comei :)
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb