Skip to main content

Cantik dimata kamu....

Cantik luar 
Cantik dalam 
Cantik dengar sini
hehehe
mima tertarik dengan video nie di you tube
cantik itu subjektif
kadang-kadang orang sanggup belanja lebih asal bergaya dan rasa HOT sebab tue ade pepatah
"biar pape asal bergaya"

tapi bagi mima cantik tue tak perlu sangat kot
asal kan kemas
sedap mata memandang
simple but nice pun dah cukup dah
:)

tapi kalau nak tengok fesyen sekarang ni [to girls]...mima tengok macam pokok krismas bergerak pun ado dah...heeee dengan sepit rambut,ade reben,ade bunga n kadang2 ade jugak blink-blink..... sorry lah kalau ade yang terasa kan...tapi memang betul la..korang rase ade ke yang berkenan if tengok dah macam pokok krimas bergerak? even korang rase diri sangat CUTE, COMEI, IM THE MOST CUTEIIISSS.....
hahahaha

pe pun tue semua pilihan masing-masing
yang paling penting adelah budi bahasa dan cara anda membawa diri tuk berdepan dengan orang ramai..
biar simple asalkan budi bahasa CANTIK...

untuk that video kredit to sempoi gile kamu nie
 
**mima cantik x? kihihihih
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

mimmarazaq said…
eh......trime kasih awk... :)
awk pun cantik

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb