Skip to main content

Love Contest|| "Mimik muka minta lempang"

mima nak join contest ni sebab mima pun suka jugak wat muka dan kadang-kadang rasa macam perlakon terbaik bila suka sangat buat muka-muka mintak lempang nie...bukan setakat muka mintak lempang tapi muka mintak kena pijak pun kadang2 boleh buat Ooooo...kah kah kah dasyat kan...

so kali nie mima pertaruhkan satu pic mintak lempang
lokasi tempat nie di seremban 2
muka mintak lempang nie  mima buat kononnye nk buat muka marah...
haippp!!! dekat FM..macam marah paparazzi
Mimik muka mintak lempang saya adelah
Ha....garang tak muka mima nie...rase kalau lah bakal mak mertua tengok mau kena reject trus ak nie kan... ishhh......jangan menilai orang dari luaran nye saje...okeh untuk contest nie ade jugak syarat2nye..mane boleh pakai bedal kan..

syarat-syarat

mesti la jadi follower beba

then, korang kene copy paste link pic beba ni kat blog korang..

pastu cite la nape korang rasa nape ekspresi muka huduh korang ni patut menang.

then, korang kene tag minimun 3 kawan blogger korang yang lain..

 Due date:1 April 2011

Comments

Anonymous said…
hai cik mima..tq join contest cik beba!! heee nanti result 1 april 2011 oke!

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb