Segenggam Diploma untuk emak n bapak

28hb march 2011
majlis konvokesyen 
THIS IS MY DAY
"apa yang kita lakukan hari ni adelah kejayaan untuk hari esok"
meyh mima cerita kan serba sedikit tentang dulu.....bukan senang tuk peroleh kejayaan tanpa usaha kita sendiri....ingat lah orang tua kita dah banyak susah payah tuk membesarkan kita...ape kate kali nie mima bagi dorang rase sedikit happy tuk membalas kesusahan dorang tuk membesarkan mima....SORRY mak & bapak.....mima x dapat masuk universiti...just dapat masuk politeknik....
tp mima bersyukur
DULU
result spm mima just dpt 1 A1, 3 A2, 1 B3, 2 B4, 1 C6, 1 E8.........
mima rase ni je mima mampu dan mima dah buat yang terbaik untuk gembira kan hati 
mak dan bapak
then
kali nie mima dapat
sengengam diploma
ni semua untuk kalian
LOVE U BOTH
thanks sangat dah membesarkan adik dengan penuh kasih sayang yang tak ternilai harganye
muah muah muah
tak lupe jugak too FM...pagi2 dah wish cograte too mima...even kamu xde hari tu...thanks jugak tuk KAKLONG, KAK NGAH, TUAN RAFIZI, & IS..... dan yang sewaktu denganye
PIC OF THIS IS MY DAY
LOVE ALL MY F

Comments

Popular Posts