Skip to main content

Segenggam Diploma untuk emak n bapak

28hb march 2011
majlis konvokesyen 
THIS IS MY DAY
"apa yang kita lakukan hari ni adelah kejayaan untuk hari esok"
meyh mima cerita kan serba sedikit tentang dulu.....bukan senang tuk peroleh kejayaan tanpa usaha kita sendiri....ingat lah orang tua kita dah banyak susah payah tuk membesarkan kita...ape kate kali nie mima bagi dorang rase sedikit happy tuk membalas kesusahan dorang tuk membesarkan mima....SORRY mak & bapak.....mima x dapat masuk universiti...just dapat masuk politeknik....
tp mima bersyukur
DULU
result spm mima just dpt 1 A1, 3 A2, 1 B3, 2 B4, 1 C6, 1 E8.........
mima rase ni je mima mampu dan mima dah buat yang terbaik untuk gembira kan hati 
mak dan bapak
then
kali nie mima dapat
sengengam diploma
ni semua untuk kalian
LOVE U BOTH
thanks sangat dah membesarkan adik dengan penuh kasih sayang yang tak ternilai harganye
muah muah muah
tak lupe jugak too FM...pagi2 dah wish cograte too mima...even kamu xde hari tu...thanks jugak tuk KAKLONG, KAK NGAH, TUAN RAFIZI, & IS..... dan yang sewaktu denganye
PIC OF THIS IS MY DAY
LOVE ALL MY F

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb