Skip to main content

Sepetang di seremban 2 || Part 2

post entry ni ade lah sambungan daripada
Sepetang di Seremban 2 || part 1
berape banyak part lar kan coz banyak gambar tapi kat orang-orang len...so tak boleh nak uplod sekali gus.
this is part 2...
senyum lebar mima  kan....wihiiii yang sebelah tu wahida...kitaorang lar model bidang terjun
hahaha
takpe kitaorang memang gila camera
close up to muka mima
comei x?? haha...
see.....comel ape nya....dagu ku suda berlipat dua...
owh tidak....
"kanak-kanak riang in action"
& last sekali picture encik FM...ketua pung pang.......
eleh....pegang je...tak gagah lar tak boleh naikkan layang-layang....wihiii
yang sebenarnya angin pun takdo...
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb