Skip to main content

Tips Memilih jurugambar Perkahwinan ANDA


 MEMBUAT PENILAIAN / ANALISIS
Buat Perbandingan hasil kerja photographer
buat pilihan berdasarkan minat dan citarasa korang
yakin bahawa gambar tue betul-betul hasil kerja photographer tersebut dan bukan la copy paste hasil kerja orang lain....hehehe sekarang kan banyak penipuan so beware :)

KOMUNIKASI
pilih lah seorang photographer yang Happy Go Lucky
bukan yang pandai buat-buat cerita
tapi hasil pun tarak
huhu
yang paling penting supaya sesi bergambar korang jadi meriah & tak lar stress sangat

BERPENGALAMAN
memainkan peranan penting dalam hasil kerja seorang photographer untuk hasilkan gambar yang best,cantik,menarik dan D'BOMM....walau dalam ape keadaan skalipun
contohnye majlis korang malam ke? buat dalam dewan ke? hotel ke?
rumah yang colour terlalu terang ke..

KEMAMPUAN ANDA
ahaaaa yang paling penting nie la...sesuai dengan budget korang....beringat-ingat lar ketika memilih jurugambar....korang dah buat analisis then dapat pulak photographer yang sporting habis dan berpengalaman....dorang mesti ade PAKEJ.....so pilih lah yang termampu....jangan pulak tanya  

semuanya terletak ditangan korang
mima senarai kan jugak antara photographer yang boleh korang pilih
 **********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb