Up To Date || Jom fesyen style Hana Tajima

kadang -kadang terpikir nak jugak berfesyen tapi takut nak mencuba
slalu pun mima pakai simple
dan pakai tarik je
tarik baju kakak
hehehe
so kita boleh bg jawapan selamat bile oang tanye
eh,ko pakai baju sape ?????
baju kakak aku...[sambil sengih kerang]

bukan mima tak mampu nak membeli baju tapi mima memang tak ada sifat bershopping gile-gile dan mima sangat-sangat sayang kan duit...kalau boleh duit tuh ke arah makanan....rasa sangat puas hati
tapi bila tengok majalah EH!

eh,cantik nye macam nie, macam tu, nak nak nak.....tapi boleh tak sponsor mima....
MEMANG TAK LA MIMA OIT

maybe one day mima kan berani tuk lebih begaya hari raya macam fesyen
*****
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular Posts