Up To Date || Kamera Analog Pilihan Kamu?

SUMBER:riezarchry
Walaupun zaman sekarang banyak kamera digital dipasaran dan semakin banyak produk yang baru dikeluarkan tapi ada juga peminat setia kepada lomography atau nama manjenye lomo...untuk pengetahuan korang lomo nie terdapat dua jenis iaitu yang analog atau digital....bila mima search n research menda cute nie rasa nak pulak....OWH bapak boleh x nak loans lagi..nak kamera nie sebiji....huuuuuu bukan pe rase comei n cool kalau ade satu...kalau macam-macam nak bila nak kumpul duit kawin nie..miyahahahaaha dah gatal kau?? opsss......tak! nak nie sekor...upsss ni bukan binatang la mima oit... just nak nampak cool n style..boleh ke alasan ni digunakan?? nak kena ketuk pale nie.....adehhhhhh...... xpe letak lam wishlist tahun nie.... tapi kena lah buat pilihan terbaik sebelum beli so boleh lah rujuk pendapat pakar..boleh click SINI .....untuk yang masil blur & rasa apekejadahnye ni...meyh mima bg review of lomo effect.....cewaaahhhhhh dan peringatan "SILA BUAT MUKA TERUJA".....gambar bukan hak milik thestorybehindcikmima ye.....mima ambik dari google...."I WANT THIS!!" sudahlah mima...kuat berangan nie....tak pe simpan sikit-sikit..lama-lama jadi BUKIT...i know that.......meyh cuci mata.....
***********
WITH LOVE
cikmima

Comments

sri juju said…
tapi nk carik filem lomo susah dan mahal . hee ~
cikmima said…
eh yer ke? wihiiii..... tp kalau dah de filem nanti mesti mima syg je nk tngkp gmbr...huuu

Popular Posts