Skip to main content

Behind the event - Malay Wedding Expo || Part 1

Tempat : Mid Valley Exhibition Centre
Tarikh|| 7 April 2011

Update pasal Malay Wedding Expo event........bukan semua yang kita rancang akan jadi macam yang dirancang... hehehe kontroversi sungguh tapi takut nak cakap... tapi hope semua ok2 je dan harap expo berjalan dengan lancar dan banyak yang datang.. Tapi setahu mima la mid valley tu mmg ramai yang datang just peringkat yang datang tue kebanyakkan nye remaja...huuuuuu tapi entahlah dah lame jugak tak lepak mid..kalau dulu time sekolah memang tue lah tempat lepak dan DATINK..hahaha
nie gambar semasa proses kemas mengemas....
Tak terlambat lagi tuk mima invite korang untuk ke MALAY WEDDING EXPO di MID VALLEY....Event akan berlangsung sampai hari ahad nie...terutama untuk yang ada rancangan untuk kawin or betunang or nak gambar post wedding ke hape...sila sila silalah ke event nie....masuk percuma je....
Singgahlah ke THEWEDDINGPHOTOG dan mima kan bagi DISKAUN baik punye...tak jumpe mima pun jumpe je orang len...wihiiiii dan pemplet tu boleh guna till tahun depan rasanye....so boleh la ambik pakej BEST sikit....
OK lar...jangan lupe datang okeh...LOVE UR SUPPORT...
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb