Berapa umur awak?

 1 bulan, 1 tahun, 11 tahun atau 100 tahun???
halooooooo all,
bila cakap soal umur......kadang-kadang ade yang takmo bagi tahu sebab rase diri terlalu tua....wihiiii kadang-kadang bila jumpa dengan orang yang baru kita kenal pun kita akan tanya umur berapa....Penting ke?? UMUR AWAK BERAPE??

ok.......hari tue mima ade jumpa dengan akak kat opis mima....terkejut bila dia cakap umur dia 30.....wahhhh akak muka akak macam umur 24 or 25 mcm tu je..serius mima terkejut.....tapi bila orang tengok mima ingt dah umur 23 or 24 tapi mima baru 22 la.....nampak tua ke mima? cessssss..........

kutukan secara ringan nampak.........xpe2 yang penting tue semua nombor je ye....tua ke muda ke...hidup mesti HAPPY....
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Republic Aku said…
petua...senyum selalu...
cikmima said…
yeah mima mmg slalu senyum pun

Popular Posts