Skip to main content

Bertambah Kawan Baru

Hye Semua,
Mima ada kawan yang ramai selepas mima kenal FM...huuuuu yer la sebelum nie kan life mima bosan gile..duk pegi keja balik kerja then keluar ngan kawan..kalau yang tu...tu je lah sampai kesudah.....[sadis!] But sekarang mima ada ramai kawan...hehehehe

Mane mima dapat kawan? mima dapat kawan bila fariz ada job wedding...bila setiap kali dia ade kerja tiap kali tue lar pengantin akan jadi kawan mima dan fariz..huhuhu setiap bulan jumpe dengan orang yang nak kawin....dan tiap kali tue jugak ada cerita yang tersendiri.....heeeeee dan tiap kali jugak soalan cepu mas tuk kitaorang timbul....heeeeeeeee "korang bila??" blushingggggg PINK pink Pink Pinkkkk.............

Ape pun mima happy sebab ade ramai kawan...thanks coz jadi kawan mima..yeah!!! dan harap kita kan bersahabat selamanya[sambil nyanyi lagu upin ipin tu].....huuuuu nanti korang sponsor la kitorang wedding...kikikikiki weekkkkkk.....
Tata
***********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb