Bertambah Kawan Baru

Hye Semua,
Mima ada kawan yang ramai selepas mima kenal FM...huuuuu yer la sebelum nie kan life mima bosan gile..duk pegi keja balik kerja then keluar ngan kawan..kalau yang tu...tu je lah sampai kesudah.....[sadis!] But sekarang mima ada ramai kawan...hehehehe

Mane mima dapat kawan? mima dapat kawan bila fariz ada job wedding...bila setiap kali dia ade kerja tiap kali tue lar pengantin akan jadi kawan mima dan fariz..huhuhu setiap bulan jumpe dengan orang yang nak kawin....dan tiap kali tue jugak ada cerita yang tersendiri.....heeeeee dan tiap kali jugak soalan cepu mas tuk kitaorang timbul....heeeeeeeee "korang bila??" blushingggggg PINK pink Pink Pinkkkk.............

Ape pun mima happy sebab ade ramai kawan...thanks coz jadi kawan mima..yeah!!! dan harap kita kan bersahabat selamanya[sambil nyanyi lagu upin ipin tu].....huuuuu nanti korang sponsor la kitorang wedding...kikikikiki weekkkkkk.....
Tata
***********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular Posts