Bila Kereta Habis minyak

Memang tersadailah kereta di tepi jalan.....buat senyum kambing....mbekkkkk mbekkk......nape tak isi minyak encik oit.....
Hahahaha....lawak betul lah....aksi nie boleh ditiru bila anda nak cover malu....wihiiiii..... dan dan lar minyak habis mima dan fariz pun buat macam nak ambik gambar lalang kat tepi jalan nun di subang.....dan naseb baik lah amy jadi crew penyelamat...wihiii......THANKS AMY.....klu lambat datang memang tersadai la kitorang bedua kat tepi jalan tuh........Dan naseb tepi jalan tua ada lalang yang cantik........
Tengok......memang cantik kan lalang yang macam nie dan tak sanggke tepi jalan je pun...tak payah naek bukit dah dapat tempat yang macam nie...memang I LIKE GREEN......so nie aksi mima di tepi jalan.....
***********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular Posts