Skip to main content

Happy Bufday In Advance to FM

Selalu pun nak in advance sebab gila kuasa....biarkan :) okay disebabkan ade sedikit masalah yang tak di ingini... Surprise party dah tak berape nak surprise coz takut tuan punya badan tak mo datang... Cittttt takut wooo....... Dan2 mima nak buat kejutan...mima yang terkena kejutan dulu....ok pasal hal tu better diam kan je dari bagi tahu satu dunia...heeee.... so mima bagitahu dia yang mima nak buat makan-makan skit untuk bufday dia.....TERHARU tak???? heeeeee... dan nie was my first time to selebrate bufday untuk BF kat rumah dengan sokongan family...thanks too very supportive family i had.....love u all.......
Kejutan yang tak berapa nak terkejut lagi,mima bagi tahu yang mima ade cal MAK fariz tuk join the club tuk surprise kan En.FM...wihiiiii and ade call kak shida......invitation undercover..... next year la nk surprise okeh!
Dan tlong jangan buat hal lagi......tlong ye....[plz take note! FM]
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb