Skip to main content

Kenapa saya suka pakwe saya?

Sebab dia BEST!!!
Ini list kenape mima sayangkan dia[poyonye minah nie] WHATEVER!!!!! ape orang nak cakap...gediknye perempuan nie...ye mima memang gedik pon...tak kesah nak cakap ape...khas untuk FM...I do love u forever...
  • mima suka tengok fariz KETAWA...Hahaha happy sebab fariz happy bila dengan mima
  • fariz suka MENYAKAT mima...kadang sampai tak mampu nak melawan...kadang rasa fedup! tapi bila dia xada mula la rasa sunyi...Huuu mendalam sungguh...
  • suka bila even pegi dating pun kadang bawak EMAK skali keluar...Tue pun fariz yang tanya ngan mak & fariz ada cakap nak jaga emak mima akan datang...Baiknye awak
  • kadang2 tetibe dpt msg "I LOVE U" takpun "I MISS U" even time tue tau dia tengah sibuk dengan kerja dia...yang best siap dapat mms cartoon yang pegang ballon sambil said i love u...owh terharu...
  • even dalam seminggu b banyak kerja tapi ada jugak curi-curi MASA untuk jumpa mima dan curang ngan mima..hehehehe ngaku CEPAT!
  • suka bau PERFUME fariz "victoria secret"
  • fariz suka kentut postpon...[sorry b this is ur secret] Kahahaha...
Ermm banyak lagi lah yang mima nak listkan...orang kata tengah bercinta memang semua indah belaka...tapi even tengah ada masalah pun mima boleh melawak dan buat dia ketawa...chill la beb...just jangan buat keputusan terburu-buru...even one day kita tak besama i still do love u forever [dah mula sedih da] heeeee AND ape yang fariz suka tentang mima...okeh sila kembangkan hidung anda mima 00 [kembang lagi] oo [kecik tak kembang pun] OO [okeh saiz kembang nie okeh banyak udara boleh masuk]
  • b suke sayang sengih dan gelak pasal semua tu akan buat hidup b happy...
  • sayang buat hati b jadi tak kuat dan sayang dalam sangat....
  • mulut sayang slalu kata kan perkataan yang b senang untuk jadi lebih sayang kat awak...
  • sayang ada hati yang baik dan slalu akan fikir kan b....
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

fizalinolie said…
Assalamualaikum dear... Slmt berkenalan. Datang terjah dari blog Abg Ben tanpa segan silu ingin berkenalan dengan awak... Nanti kalau ada masa singgahlah ek ke blog saya DI SINI yer.Keep in touch dear. Happy blogging.. Yeahh!!
mimmarazaq said…
@fiza|| w'salam,thkns sudi dtg blog mima....nti mima singah okeh....hapy bloging to u too...

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb