Korang cepat la kawen!

Blushing pinky pinky redddd purple........hahaha purple? yang tu xde kena mengena pon.... haha bila mima keluar dengan fariz dan jumpa orang....mesti soalan cepu mas kan dapat kat kitaorang.....korang dah tunang? korang bila lagi? wei bile nak kawen? cepat sikit....korang kawen la CEPAT![paksa nampak], meyh aku sponsor korang kawen[yang ni mima tipu].....wahahaha memang tak lar kan.....ko ingat kau artis ke mima oit...

Suka lah tu mima? oit....mima bukan tak suka tapi.... mima jadi takut sebab kawin nie kan tanggungjawap... dah cukup ke mima untuk jadi isteri orang dan akan datang jadi mak orang.....WOW mima nie anak last jadi manje tu tak yah cakap lar kan memang overdose manje...tapi dalam masa yang sama tegas jugak..hehe hyep!!

Semua tu kan ketentuan tuhan.... takut nak merancang..tapi mima yakin yang tuhan dah rancang sesuatu yang baik untuk kami...Hope......

p/s:jangan lupe join "moment to be remember giveaway"
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular Posts