Skip to main content

MakeUp

Pukul 2.00 pagi tak tido lagi budak mima nie.....tengah tunggu FM upload gambar fresh from melaka...excited bukan main lagi sebab pengantin pakai baju warna putih....yer la bila putih gambar nampak mahal.....mewah...mima tengok gambar dah macam kawin kerabat-kerabat je..huuuu pic dia nanti mima buat entry lain okeh....

Nak cerita pasal gambar nie...gambar ni masa baru je sampai kampung..rasa macam tak nampak pic nie mima makeup dalam kereta....Bebulu je fariz nengok mima makeup...Tergelak-gelak dia coz cakap muka mima macam BADUT.....i x kisah makin banyak mima letak eyeshadow  colour SILVER lagi..kih kih kih

Memang pecah perut je lah kalau dah dalam kereta tuh...hahaha "macam2 la kau nie" adoi..... boleh tak jangan nak bergurau je...hahaha tengah syok2 makeup boleh plak time tu nak men break banyak kali....nak kena CUBIT ke? ngeeee...
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb