Skip to main content

Malay Expo || Part 2, Part 3.........

Hehehehe budget je banyak part.. Okay entry nie panjang coz mima nak membebel yeah.... Aktiviti nie berlaku sekitar expo berlangsung.... And sudah tentu lah mima duduk di THEWEDDINGPHOTOG....ade nampak mima ke? hahaha okay part tu tak penting...
 
Date Malay Expo || 7hb, 8hb, 9hb dan 10hb April 2011
Tempat || Exhibition Mid Valey
Sehari Sebelum mima datang tuk tolong tengok je...heeeee maaf ye kawan-kawan..tak tahu nak tolong ape....kira datang tu bagi sokongan padu la tu yeah..... Sebelum dapat masuk untuk kemas-kemas ade masalah yang happen antara organizer ngan mid valley... So kitorang semua kena tunggu till selesai... Ape masalahnye tak dapat nak bagi tahu.... Takut.....haha
 
The days opening mima datang Mid Valley tu pon time nak closing dah....  8hb tak pergi expo coz ade pre wedding aisha N Sham di tasik perdana... Ahad mima menepek di mid valley sampai closing..... Thanks untuk yang dah booked wedding event dengan THEWEDDINGPHOTOG....diorang kan bagi yang TERBAIK punya lowh....Tapi untuk yang tak sempat nak booked....jangan lepas kan peluang dalam minggu nie okeh... jom layan pic mima...hahaha blog sy mesti banyak gambar mima kan....wihiiii
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb