Skip to main content

Merancang masa depan

Hye Semua,
Semalam mima pergi ke galeri T.H.E P.H.O.T.O.L.I.C.I.O.U.S sebab teman fariz pergi hantar PC kat sana... Kat sana kitorang jumpa kak kamalia dan Along.... sebelum ni dah pernah jumpa diorang nie tapi tak da la borak banyak sangat..biasa la mima jumpa sekali dua memang baik je budak mima nie...padahal mima jenis yang banyak cakap...Heeeee

Masa kat galeri mima banyak dengar cerita kak kay... dan dia sik cakap "korang cepat kawin" heeee ye akak memang nak kawen tapi duit tak cukup lg lowh...hehehe mima sangat suka dengar pengalamn ngan cerita2 orang berkejaya ni sebab tuk semangat kita balik akan datang...i DO LOVE business... tapi tak reti :(

bila dah siap set up pc kitorang bergerak ke BORA OMBAK......nie first time ye mima pegi...sebelum nie pernah dengar nama kat dalam tv je...[saya memang anti sosial] mima jarang nak keluar-keluar selalu pun duk rumah...sekarang je slalu keluar coz fariz rajin bawak mima berjalan...huhu berjalan mane pun.pergi jumpa customer..cettt.....tapi mima x kesah :)

Tips Untuk Permulaan kerjaya Photog
ANDA PERLU MENJAGA AKAUN ANDA!! sangat penting sebab dengan cara nie baru lah kita tahu kita untung ke rugi dalam tempoh perakaunan tu...Dan banyak menda lagi yang kak kay sharing dengan kitorang...sangat banyak menda yang buat mima lebih fikiran terbuka  untuk berfikir..... insyallah kitorang sedang merancang untuk sesuatu.....

Tata
**********
WITH LOVE
cikmima


Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb