Misi Kek Batik

Dari hari tu lagi rasa nak buat kek batik nie sebab dah search dalam internet macam mana nak buat..senang je rupanya buat kek batik nie...hari nie misi untuk buat kek batik....Thanks to kak ngah sebab dah beli kan barang-barang untuk buat kek batik....yihuuuuuu tunggu dan lihat hasilnya yup...

Bahan-bahan yang diperlukan:
  • Biskut marie
  • Butter
  • Telur
  • Serbuk Koko
  • Milo
  • Air
  • Gula
let's Begin......hehehehe macam nak perang pulak...ahaaa memang nak perang pun kat dapur nie.hihihihi
Tata...
p/s: jangan lupe join "Moment To Remember GIVEAWAY"

***********
WITH LOVE
cikmima

Comments

MAMALOVEYOU said…
memang sedap...tak cukup buat pun sikit sangat
kempunan nak tapau.......
cikmima said…
@mama|| kalau nak lagi...kna order la..huuu
Farah Shamsudin said…
memang sedap ni.. tak cukup kalau buat sikit je..
cikmima said…
@farah|| nie mima jus try nk buat..bru bljar..tu yg buat skit je

Popular Posts