Perempuan yang patut buat pilihan

Hye semua,
Pernah tak korang dalam situasi ni.....bila masa pasangan anda atau korang sendiri terpaksa buat pilihan... kebanyakkan nye pilihan tue diletakkan di tangan lelaki..HEY! mane boleh.... dan bila mima pun pernah lalui menda nie dalam 2dua situasi jugak...hahahaha

kita ada pilihan kita okeyh....yang pasti ape yang kita pilih baik atau buruk akan datang memang pandai-pandai lah tangung...betul tak? sama ada bahagia or tak....huuuuuu tapi serius okeh korang kena pikir betul-betul sebelum buat keputusan dengan siape korang nak bersama untuk masa akan datang...

Tips untuk buat pilihan
  • Mintak pendapat dari orang yang kita percaya.  contohnya emak.kawan rapat @ dengan orang yang korang rasa selesa untuk mintak pendapat.
  • Senaraikan baik dan buruk bila satu keputusan tu dibuat
  • Uji pasangan.. buat soal jawap serba sikit tuk tahu isi hati dia...hahahaha[rumit ahh]
  • tanya pada diri sendiri
  • Berdoa
Yang pastinya sekarang mima dah xada lagi dalam situasi dia atas....sekarang mima bersyukur sangat dengan keadaan life mima sekarang....
tata
*********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular Posts