Skip to main content

Review Blog || Acara blog walking..........tompang lalu

Jalan-jalan tengok satu blog ke satu blog....antara blog yang mima pergi sebab tengok kat blog yang dah di update......

mima baca blog yuyu nie....... suka tengok cartoon yang dia lukis sendiri siap note gambar hodoh x semestinya tuannya pun hodoh...macam tue le ayat dia.. tulisan blog yang besahaja n lawak pun ade jugak... yuyu nie pun cantik n cute.....
Blog Abg ben Ashari nie pulak antara yang mima nampak blog yang dikenali  dan sangat rajin untuk update..boleh katakan tiap saat kot dan sanggat laju update entry post..tulisan simple dan ala-ala ngah bercakap pun ade jugak..sempoi! banyak buat segmen untuk kenalkan blog lain...cayahlah!
Sila panggil aku ujang nie pun salah satu blog yang mima selalu tengok... banyak word kentut dalam blog dia...apekah? wihiiiii...... mungkin dia suka kentut.... mima ade jugak tgok Itube psal ujang n yana di interview oleh abg ben..... ujang cakap baru 3 bulan dia bloging nie... wahaaaaa memang pantas anda dikenali... apekah? bagaimanakah?

Ok....buat masa nie tiga blog ni jadi blog wajib untuk mima tengok setiap hari.....blog lain pun mima pegi jugak dan coment-coment........mima masih sangat baru dalam bloging nie.... blog mima pulak asik cerita pasal photography wedding, pre wedding, post wedding......asik wedding je manjang kan..ade ke yang berminat???
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb