Skip to main content

Searching "Pre wedding concept"

Salam 
Hye Semua,

Dalam tengah buat reseach tentang "Pre Wedding Concept" yang best keluar la gambar mima skali....hahahaha mima terselit diantara pre wedding concept search by google...kekeke apekah? bukan mima yg punye pre wedding tapi dah dalam blog nie asik story pasal pre wedding concept je....okay untuk pre wedding yang akan datang masih dalam rancangan lagi....
 
Pre wedding akan datang akan buat kat melaka...cover untuk sehari...kira sehari beramah mesra bersama bakal pengantin lar tuh...hehehe macam mana ye..sehari tue..hope semua will be fine...tengah plan pagi hingga ke mlm punye plan tuk tak kelangkabut dan bercampur concept.....cabaran for me :)
 
"Melaka kan Bandar Bersejarah" jom la kita terjah melaka...go melaka go.......[semangat kau mima?] macam selalu la kan....heee
tata
 
WITH LOVE,
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb