Tolong simpan rahsia saya

Setiap orang ada rahsia masing-masing yang kadang-kadang kita rasa tak termampu untuk simpan dan orang yang terbaik untuk kita berkongsi masalah atau rahsia kita mesti orang yang paling rapat dengan diri kita....boleh jadi orang tue kawan,or mak kita sendiri tak pun BF..... 

Siapa penyimpan rahsia yang lebih baik? lelaki atau wanita?

Bagi mima sama ada lelaki ataupun wanita itu tak penting,yang pentingnya pembawakkan sifat personaliti seseorang tu yang boleh kita nilai sama ada seseorang nie amanah untuk menyimpan rahsia atau tak... 

Rasa macam lelaki la yang boleh simpan rahsia tapi kadang lelaki nie panas baran dan mungkin kan tersalah cakap ke.....kn....huuuuuu kalau nak pilih wanita pulak...dorang nie banyak bergosip! huuuuuu termasuk mima la..hehehe

TIPS UNTUK SIMPAN RAHSIA 
  • Jangan cerita kat orang lain cerita yg anda tahu,sebab si pencerita sangat percaya kan anda
  • Letak kedudukan diri kita dalam tempat si pencerita supaya kita tahu si pencerita tak nak orang lain tahu rahsianya
  • Jangan bagi cadangan yang akan mengeruhkan lagi keadaan jika rahsia di luar kawalan.
  • Biarlah rasia jd sebuah rahsia....
p/s:jangan lupe join "moment to be remember giveaway"
***********
WITH LOVE
cikmima

Comments

MAMALOVEYOU said…
no one can be trusted now a days...uhuk uhuk uhuk
cikmima said…
@mama|| tau xpe..heeee

Popular Posts