Skip to main content

Apa ada dengan KUALA PILAH,N9

Hye semua,
Salah satu lorong di pekan Kuala Pilah

Meyh nak story pasal kuala pilah pulak aii dan sambil test test lense wide FM...huuuu asik dia je yang snap gambor bak meyh sni mima pulak nak amik gambar....tapi gmbr mima amik is more to gambar lanskap la coz nak tunjuk we are in KUALA PILAH...yeah!! tapi tak sempat nak berjalan real punye coz FM pun just kate nak ke bahau tuk cari speaker untuk kereta.....
Nie la Pekan Kuala Pilah,Bangunan kedai still kekalkan ciri-ciri lama

So apelagi i follow u....huhuhu dalam tangkap gambar tue sambil tue la si FM bagi taw nie ape tue ape[pasal kamera la] snap2 gambar gelap! WHY? so dia pun terangkan satu-satu...paham lah sikit tapi nak control camera tu stil mcm terkial kial lagi la....tapi buleh la jugak setting camera tu...
yang dulunya dikenali sebagai Gedung Harian kini TRANSFORMASI...

 Perhentian Kuala Pilah,Tempat tunggu bus dan naik bus dari seremban or yang nak ke bahau/tampin

 Tokong cina

 Masjid,Kuala Pilah

Itu sahajo jalan-jalan dari pilah ke bahau then bahau ke pilah balik...memang gambar macam nie je la dapat dari dalam kereta....sangat enjoy bile dapat pegang camera tapi berat sikit la....huuuuu

tata
 
WITH LOVE
cikmima

Comments

qamarguyz said…
salam ziarah..
huhu, lama tak r0nda2 kuala pilah..
nyway cantik juga pic2 tu =)
mimmarazaq said…
thnks...main tgkp je gmbr nie..huuu

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb