Skip to main content

Apekebendalah wei video Prema Yin dan Shah Jaszle........

Hye korang,

Story tengah HOT!!! sekarang pasal video lagu marilah kita menari dibawah sinar bla bla bla.......huhuhu genre lagu nie macam rock rasanye...entahlah macam nak tercabut anak tekak dengar.....tak pe meyh layan dulu video yang tengah HOT nie...


mima berblog walking then jumpa pasal nie di blog cik epal yang tengah cakap pasal isu HOT HOT nie kat SINI....bukan maen boikot habis dengan video muzic yang nie...then mima pun review lah video nie...haha memang patut lar wei...mima pun HOT tengok....hahaha mula sekali kena paham kan lirik lagu nie dulu kat SINI...

Pendapat mima pasal lirik pulak rasa macam lirik nie ajak maen maen je..wahakakaka........ kalau dah lirik macam tu no wonder lar video pun ala2 LUCAH sangat....... yang mima dapat tau encik gambit saifullah yang director video nie.....mana lah dia dapat idea KREATIFFF macam nie kan?

dan dia ada explain pasal video HOT nie....


Memandangkan CIK EPAL menjawap...mima pun nak menjawap jugak wei.....haha agak2 kena saman tak? meow meowwww meowwww.....AAK? gang!

Assalamualaikum sedare,
Okey bab kau cakap pasal "video yg ditunjuk kasih sayang suami isteri" tak buleh ke kau tunjuk kasih sayang bentuk lain? perlu ke terlentok lentok kat peti ais kat meja dapur...adeiiii serius lawak mima tengok....terselak selak....hahaha

bila part perempuan tuh joget sesorang kat tempat gelap yang ada asap-asap tu memang serius nampak! nampak wei bentuk......miss v...adeii...boleh dance pkai custom baju yg laen kut?? yang lagi cantik mata memandang...aishhhh!! entah2 untuk tontonan sedare buat modal malam kut....

ketiak pun HITAM.....huhuhu terlupa edit kan? i accept that...... hehehe yang paling tak boleh blah last scene off video la wei......ape kejadahnye lah??ok lar malas cakap banyak...hehe nie pendapat i ye..

tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb