Skip to main content

Behind the Birthday Party || Aisy & Rayyan

Hye semua,

Tempat || KFC, Damansara
Tarikh || 8hb May 2011

Yeahhhhhh, Its birthday time!! kali nie mima rasa kali pertama fariz shoot gambar birthday party...masa nie mima ikut teman kan dia tapi mima tak join la...duk update blog kate kan......but everything was fun n crazy....huhuhu mane tak nye semua yang datang party nie nampak enjoy sangat dengan aktiviti yang dah di susun atur oleh KFC.....

Mima rasa kalau buat bufday macam nie lebih berbaloi dan tak penat sebab semuanya di atur dan disiapkan oleh KFC...kita cume hulur kan salam DUIT sajo $$$$$$$$ [money fly like a bird] hohohoho...tapi ape salah nye setahun sekali ye dak???

Yang best nye parent kepada bufday boy nie pakai baju yang dibuat sendiri.....rasa macam nice idea dan KREATIF......buat kan tuk kami buleh x???hehehe tau tak yang di tulis atas baju tue adelah "Daddy Cool" + "Hot Mummy" + "Big Bro" + "Lil Bro"......Serius simple dan nice...bila mima terperasan tu trus je tgur....

Okeyh, This Gambar yang FM upload di FM nye....Credit too Him
Untuk gambar yang lebih banyak boleh jugak ke FB Tuan Tanah....huuuu clik SINI .. Okay Tak? Best x? Kenangan kan semua benda nie...dan boleh tengok kelakuan budak-budak,ade ceria ade gembira...semua dapat diceritakan dalam sekeping gambar....

For those yang berminat nak hire photog tuk ambik gambar nie clik SINI untuk infomasi okay xpaksa 

**Pssssss mima bukan photografer ye....ramai jugak yang ingat mima Photog...huuuuu SOrry bukan saya... 

tata

WITH LOVE
cikmima



Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb