Skip to main content

BehindThe || Couple Shirt PhotoShoot

Hye Semua,
Gambar tak berapa nak clear ouhhhh......tp nice and suka sangat gambar nie...tengok FM gile excited kaw kat c2 heh........cop cop ngape tak bagitau suhh posing....dah tentu den pun nak posing paling menarik kat situ...ngeeeee biase la gile camera kan kan kan :) opkos.....

lokasi|| Putrajaya
Pada || 7hb May 2011

Couple photo shoot nie dibuat utk official picture bagi t'shirt couple....banyak jugak lar semalam couple tshirt yang ada...bagus jugak dorang nie ada idea yang kreatif...untuk sape yang berminat boleh la dapatkan... clik CoupleShirt..... Banyak sangat design t'shirt couple yang ada...mima ade berkenan 1 design...nanti mintak FM belikan..ade best price x tuk mima??? ngeh ngeh ngeh

Talend pulak bukan calang2 orang owh....mima pulak tak tau siape dia coz saya anti sosialisme..hehehe kununnye lar....[merepek] Raja Dyana adelah salah sorang model tuk couple tshirt nie....cantik dan manis orangnye... selain tu Reen dan ade duaorang lagi...sorang mima pangil abg touff and ayu[bab nie mima memandai okeh] jangan marah eh sebab ramai sangat kitorang jumpa so bab nama orang memang FAILED nak ingat....

Untuk gambar official couple t'shirt kena tunggu FM or geng AhzaDesign tuk upload ke FB....then tunggu le next entry tak pun korang just clik link couple tshirt tuk tuk tengok design baju... kalau boleh belikan tuk mima sekali..kikikikiki

and for the rest ofcoz lah gambar mima pulak kan...ngeh ngeh ngeh.....
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb