Skip to main content

Emak Terbaik Dalam Hidup mima

Hye Semua,
[gambar paling latest dengan mak]
Semperna hari ibu kali nie....mima nak ucapkan selamat hari ibu untuk emak mima... Puan Raja Bee Bte Hussin...hehehe too FM if awak nyanyi lagu "aku nak kawin anak raja" kira tercapai la nanti hajat awak tu...ngeeeeee okay..... macam pelik kan nama mak mima nie? dari cerita mak mima nama mak sepatutnya rejabi sebab lahir bulan rejab tapi ntah kenapa ade salah paham kot ngan nurse yang tulis nama tuh...kikikiki dan mak dikenali di kampung dan dimana - mana jugak dengan gelaran COMEL ....
[gambar dulu-dulu time raya]
Emak di lahirkan pada 24 January tahun dot dot dot.....rasia sebab biar mak slalu muda...hahahaha emak lahir di Melaka walaupun wan duduk di N.sembilan...nampak sangat suka merayap wan nie!! Kalau soal keturunan pulak mak mima nie ade campuran pakistan kalau ikut belah atok.... kalau tgok muka tu mmg tak la pakistan nye tapi kalau tengok mata mak...fuhhhhh cantik....
[gambar time raya jugak nie....dulu2 pun dah pandai edit...tapi BUROK sangat]
Mima sayang gila dengan mak walaupun masa kecik ku selalu dibelasah oleh mak...ngeeeee [dah kau kreatif sangat dan selalu buat mak bengang mima oi] Mak sangat sporting dengan mima, sangat-sangat ambil tahu pasal mima, mak la tempat mima mengadu susah dan senang, dan boleh menangis sama-sama dengan ku....[owh sedih]
[gambar kat kalumpang the day mima nak daftar masuk politeknik]
[gambar masa konvo dengan mak ngan bapak]
Mak, Adik mintak maaf kalau ada salah silap dengan mak selama membesarkan adik... huuuuuu memang banyak sangat kot tapi mak tak jemu tuk terus menyayangi diri ini... mak lar mak TERBAIK dalam dunia nie...dan sekarang seterusnya akan datang mima akan ada DUA EMAK terbaik.......
[yang nie mak & ayah FM]
Harap kalian dapat terima diri ni seadanya..kalau ada salah silap ade tak betul ke tegur ye mak :) huhuhu...... buat kalian "SELAMAT HARI IBU" hope diberi kesihatan yang baik, rezeki bertambah-tambah & hidup ceria disamping KAMI [mima & FM] LOVE U THEM MUCH!!!! hug & kiss...............

WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb