Skip to main content

Kita terjah MELAKA...makan ikan BAKOR

Hye Semua,
Gethering secara kecil-kecilan nie di buat bersemperna FM menang loteri....hahaha dia kate eh [kau memang suka buat lawak kan!] okay bukan menang loteri lowh.....sebab diorang dah tubuhkan GENG JALAN-JALAN CARI MAKAN yang diketuai oleh abang nizam...tue kire president geng jalan-jalan cari makan la...hahahaha naib president dah sah-sah la FM.....mima AJK[nak jawatan jugak] yang len-len ahli biase.......sila sediakan perut
Untuk kali nie Bersempena HARI IBU, kitorang planning selebrate di MELAKA...yeayyy! kali nie kita terjah ikan bakor...nyam nyam nyam.....yang syok nye mak,ayah n adik serta wan and sedara FM join makan-makan nie...huuuuuuu
Banyak jugak mima baca di blog-blog yang len tentang marah nye dorang coz seleb mother day! ok pendapat masing2 kan kan.... Kitorang takde la terikut sangat dengan budaya...hari-hari pun bagi perhatian kat parent kitaorang tahu....cume bila ada satu hari yang dah di khas kan untuk ibu tak salah rasanya kita nak layan dorang lebih dari hari biasa tul x? [pendapat still masing-masing]
lokasi yang bertuah kali nie adalah
Tempat: Melaka
Tarikh: 14 May 2011
Thanks too FM yang dah sponsor makanan baik punye,dari KL kitorang datang jauh-jauh semata-mata nak makan ikan bakar MELAKA...Terima Kasih Daun Keladi,Lain Kali Belanja Lagi..huuuuu LOVE ALL MY F.....huh dah lme tak tulis macam gi tu
tata
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb