Skip to main content

Lepak - lepak di cafe GSC One Utama

Hye Semua,

Korang mesti ada tempat korang tuk melepak kan....tapi untuk mima dan FM....DIA suka tengok wayang..jadi mima akan layan dia tengok movie...kitorang selalu tengok kat OU a.k.a one utama yang sebelah tv3 tue...memang kerap la jugak terserempak ngan artis-artis...huuuuu tapi tak terserempak lagi ngan faizal tahir.....klu terjumpe mima pengsan kut..hahahaha [jadahnye la mima nak pengsan depan dia kan]

So, Sebelum movie bermula mima kan lepak di cafe GSC tue dulu layan waffle ber inti kan coklat ngan peanut....memang sodap wei..tak penah lar pegi tak makan menda tue...kalau order dua mima jugak lah tukang habis kan...memang patut la badan ku semakin membesar dengan sehat kan...

lepak situ pun best jugak sebab ade wifi even kat rumah pun ade je wifi tuh...suasana lain dengan ade aircon lagi kan...boleh tido sekali [kalau nak kena halau buatlah]...... hehehehe
bila dah duk kat cafe yang santai macam tu baru lah ade mood nak melayan customer FM..i means yang tanya pasal baju ape yang patut di pakai tuk pre wedding........kalau xde mood nak je balas.... akak pakai baju tido je pun oke...adui! okeh tu bukan perangai yang baik tuk melayan customer okeh..hahaha

So bukan main lg i explain tung tang pung pang tp tak paham jugak.hahahha cabaran dan dugaan betul ye... its okeh naseb baik lastly faham dan sepakat [gud] tue pun last-last FM la yang layan tuk jawap...yer lah mima kena gak paham dorang bukan selalu pre wedding kan...mesti nak kan yang terbaik... IM SORRY....

tata
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb