Skip to main content

Movie Korea || My Little Bride

Hye Semua,

Ade akak kat ofis pinjamkan mima cd cerite korean....so minggu korea bermula..hahaha macam lah banyak cd...ade dua je pun....ari tue demam novel kat opis skarang demam korea la pulak....tak pe kita LAYANnnnn.....
Movie nie rasa nya dah lama keluar and ade jugak drama tue movie yang nie.....lawak n cute cite macam nie lagipun memang orang korea kan putih,comei-comei....yerlah dah comei memang buat ape pun comei lar kan..heeee
Kisah bermula bila dorang nie di paksa untuk kahwin even jarak umur dorang jauh beza dan dah rapat macam adik beradik dari kecik lagi then tup tup tup disuruh kawin...yang main peranan paling besar sekali adelah atuk diorang...
Time nie pulak diorang pergi market sama-sama tuk masak makan malam....cute sihhhhhh siap dukung-dukung pulak bagai.....encik FM buleh tak dukung mima???[kalau larat la]hahaha
Nie pulak malam bila dorang dah duduk satu rumah yang asing dari family....hahaha gals nie punye lah takut jadi pape dicocok pensel kat pale laki tue...nampak tak....padahal laki tue just nak bergurau je...yer la dorang kan kawin secara paksaan...gal nie pulak baru 15thn dan still sekolah so emak dia tak nak gal nie prengnant on the period till grad....
Bila tengok aksi dorang yang macam wild nie kan rasa nak buat jugak.....hahaha tapi mak dah pesan banyak kali "jangan sakitkan hati dia"....ok mak!! arahan di terima.....for all movie nie best best best........

tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb