Pakai tudung semudah 1 2 3.......

Hye semua,

Memandangkan ramai jugak yang tanya kat mima...."macam mana mima pakai selendang nie" haaaa.......bukan men senang lagi mima pakai dan sangat mudah.....nie untuk orang yang malas dan nak cepat pakai...sila "tiru macam saya"

Jenis tudung yang mima pakai ade lah jenis selendang...tapi tak tau pulak saintifik nama selendang nie ape kan...huuuu pakai beli dan pakai je....

Bahan-bahan yang kite perlukan dalam aksi nie
**Pin tudung
**Jarum Peniti
**Selendang
**Anak tudung
abaikan gg arnab![ini serius]hahaha....clik untuk membesar

hah senang je kan? so lepas nie jangan cakap eh bukan men susah lg nk melilit.........sangat MUDAH ye...MUDAH.....

tata

Comments

Popular Posts