Skip to main content

Penyejuk Hatiku

Hye Semua,

Hari ni mima MC, pemalas kau mima.......[atas sebab-sebab yang x di ingini] Jiwa saya tertekan...hati,otak dan semuanya di bawah HIPERTENSION..... entahlah selalu mima boleh je handle tapi kali nie... entahlah entahlah...mungkin perlu kan masa sehari tuk kembali seperti biasa...

So bila perlukan seseorang untuk meluahkan perasaan..mima cari FM... bila depan mata tak sempat pulak nak story sebab dia dah mengadap ltop tuk mengedit-edit album.....Kalau cerita kang dah tentu buat mood jadi x best dan x dapat la MENYENGIH sepanjang hari...hurmmmm

Then simpan punye simpan....last-last otak yang jem....akhirnya MC.... sepanjang mima berkerja ni kali kedua mima MC...mima bkn kaki MC ye......

Dan akhirnya cari FM balik tuk luahkan perasaan... hurmmm dia pun tak tahu nak respon pape kat mima...but its ok thanks coz masih sudi mendengar... tibe-tiba FM post kat wall FB dia gambar mima....OK part SUKA SUKA SUKA
hahaha...nie lah dikatekan bila mima STRESS dan akan ada yang buat mima ceria kembali....terharu kot....tak pernah BF mima yang len cakap macam gini.....huuuuuu sakainye mima

THANKS FM......Love yeahhhhh.......
tata

WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb