Skip to main content

Planning Family Trip || Cameron Highland

Hye Semua,
Family mima sangat best sebab dorang kan selalu bersama-sama...selalu jugak ada vacation sama-sama...kuar makan sama-sama...macam2...... pic gambar d'atas adelah gambar time kat redang...the best vacation ever coz.....PULAU...bukan pulau yang botak dikepala yup :)

So trip nie kitorang pergi coz bapak ku sudah pencen.... segala makan minum berak cangkung di sponsor oleh razak enterprise...gagagagaga sejak bile ade syarikat sendiri la pulak...Verangan la kamu :) trip nie best coz view di redang tu sangat best....teruja tengok dah macam BOROK a.k.a beruk.......hahaha

Next planning to trip is ke cameron highland...mima pernah pergi sekali je kat sana dengan kakngah mima...time to memang rasa disyurga of strawberry.... melantak strawberry sampai kembung... hehe tapi serius la kalau pergi sana lagi memang kena bawak duit banyak sebab bukan selalu pun nak pergi sana...bukan nak beli barang pe pun tapi nak makan STRAWBERRY tanpa hiraukan sesiape...ngeeeeeee

OUR family planning nak pegi 15,16 & 17 July....just a plan n hope menjadi...sebab nak MENGILA dengan STRAWBERRY...... boleh jumpa banyak menda yang boleh buat dengan strawberry nie.......yang best sungguh enak dimakan begitu saja.... excited :)

WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb