Skip to main content

Small Party|| Selamat Hari Jadi FM

Hye semua,

Gambar yang dah basi tapi baru nak up... BZ ke? haaa bz lar sangat kan... minggu nie je mima tak ikut FM g shoot coz diberi cuti rehat tuk nextweek dan minggu minggu yang berikutnya non stop! dan kena travel jauhhhh....tak pe bukan mima yang drive...hahaha [gelak jahat]

Okay kali nie nak letak gambar sekitar small party private session untuk birthday FM... Hope awak suka...
yeahhhh!! happy bufday to you
jemput makan
mak mak section
3D kek untuk FM....mima tempah kek kamera nie coz nie camera idaman FM..bagi di berangan je dulu hohohohoho dan pembakar semangat.simpan duit banyak-banyak eh
Sempat posing skit..mima n adik ira
yeaaaa dapat hadiah dari mak....
hadiah dari fad n kakak
hadiah dari bella n jijan
Tue je gambar sekitar majlis yang paling simple n kecil-kecilan....huuuuu thanks untuk semua yang ada masa tue... next nanti kita hang out sama-sama lagi okeh....dan last skali I LOVE U FM.....

tata

WITH LOVE
cikmima

Comments

Anonymous said…
happy belated birthday to FM..

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb