Skip to main content

Wedding || Rafizi & Zainorhana

Hye Semua,
Dah lama tak update blog rasanya...bukan tak de masa tapi tetibe je lost....tak tahu nak cerita ape even banyak menda happen hari-hari......tapi just jalan-jalan tengok n baca blog orang ade lah....[takde kena mengena dengan gambar pun]

Okay, masih tak telambat lagi mima nak ucap "selamat pengantin baru" buat abg mima dan my kakak ipar.....akhirnya abg mima telah mengakhiri zaman bujang beliau pada 30 April 2011...dengan SEKALI lafaz without training...hehehehe nampak naw tak menyabaw ye.......yang best nye papa yang nikah kan..... BEST!

Dalam family mima, balang adelah satu-satunya lelaki dalam adik beradik mima...so memang ramai kaum hawa melibihi kaum adam dalam rumah.. GIRL POWER katekan.....grrrrr so sangat excited bila balang nak kawin....dan rasa janggal pulak bila dah bertambah sorang perempuan.....

Untuk majlis pulak buat kat dewan majlis daerah kuala pilah...kenduri sekali tuk dua belah sebab dua-dua orang nogori dan rumah dekat... senang skali jalan :) sekali duit belanja dan sekali JIMAT!! untuk gambar pulak...tak banyak gambar yang mima ade lagipun sebab my FM ade job len time nie...huuuuuuu sedih!but nanti mima will update went Oficial Photog dah uplod pic di FB beliau....pssssss untuk photog abg n angah hire OPPOSITE IMAGE for wedding dorang even time tunang pun ambik photog yang sama.....

WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb