Behind the Wedding || Zue & Sani

Hye semua,

Tempat || Besut, Terengganu
Tarikh || 4 June 2011

Macam biasa buat "KAKI TIDO" macam mima...mima tido je sepanjang pejalanan dan ade singgah di Gua Musang untuk makan...kemudian sambung balik pejalanan ke besut,terengganu.... takut jugak sebab jarang nak jalan jauh selalu balik kampung pun NOGORI je sejam dua dah sampai....[even sekejap pun mima tetap tido]

Trip kali nie Emak, Ayah & Ira pun ikut sekali....kire sambil bekerja sambil berjalan :) Sampai je di besut kitorang ke Hotel One untuk rehat...dalam pukul 8.30am, ayah hantar ke rumah pengantin.... Time mima sampai tue orang tak ada lagi kat rumah pengantin...Selalu nya kalau kenduri di negeri sembilan pagi-pagi lagi dah kecoh tapi tak di terengganu ye

Mak andam dah mula makeup pengantin awal pagi lagi.....huhu pendapat mima kak zue tak make up lg cantik oooo.....mak andam make up so so so so WHAT!! sampai je rumah pengantin terus jadi memerang maybe dah di ajor mcm tu..mula-mula tengok pelamin...Wahhhhhh pelamin cantik [mari bergambar di pelamin]
Lepas tu mima sambung tido dengan penuh gaya di rumah pengantin...bangun je dah setled nikah.....wahaaaa sorieee mima tak biase jalan jauh so mima jadi mabuk daratt [erk ade ke istilah tu] AAK....daaaaaaa
Mima bertenaga semula when OUTDOOR......hohoho yeah! kitorang buat outdor di tepi laut...ye saya suka LAUT LAUT LAUT sea i mean it....lalalala okeh mula jadi memerang....sini best sane best wahhhh fuiyooooo okeh done our job! 

tata

Comments

Popular Posts