Skip to main content

Behind the Wedding || Zue & Sani

Hye semua,

Tempat || Besut, Terengganu
Tarikh || 4 June 2011

Macam biasa buat "KAKI TIDO" macam mima...mima tido je sepanjang pejalanan dan ade singgah di Gua Musang untuk makan...kemudian sambung balik pejalanan ke besut,terengganu.... takut jugak sebab jarang nak jalan jauh selalu balik kampung pun NOGORI je sejam dua dah sampai....[even sekejap pun mima tetap tido]

Trip kali nie Emak, Ayah & Ira pun ikut sekali....kire sambil bekerja sambil berjalan :) Sampai je di besut kitorang ke Hotel One untuk rehat...dalam pukul 8.30am, ayah hantar ke rumah pengantin.... Time mima sampai tue orang tak ada lagi kat rumah pengantin...Selalu nya kalau kenduri di negeri sembilan pagi-pagi lagi dah kecoh tapi tak di terengganu ye

Mak andam dah mula makeup pengantin awal pagi lagi.....huhu pendapat mima kak zue tak make up lg cantik oooo.....mak andam make up so so so so WHAT!! sampai je rumah pengantin terus jadi memerang maybe dah di ajor mcm tu..mula-mula tengok pelamin...Wahhhhhh pelamin cantik [mari bergambar di pelamin]
Lepas tu mima sambung tido dengan penuh gaya di rumah pengantin...bangun je dah setled nikah.....wahaaaa sorieee mima tak biase jalan jauh so mima jadi mabuk daratt [erk ade ke istilah tu] AAK....daaaaaaa
Mima bertenaga semula when OUTDOOR......hohoho yeah! kitorang buat outdor di tepi laut...ye saya suka LAUT LAUT LAUT sea i mean it....lalalala okeh mula jadi memerang....sini best sane best wahhhh fuiyooooo okeh done our job! 

tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb